Учителям початкових класів застосування ІКТ дозволяє економити час і максимально ефективно виконувати повсякденні справи й обов’язки як фахівця: готуватись до уроків, батьківських зборів, виховних годин, оформлювати документацію, в оперативному режимі відслідковувати результати навчальної діяльності учнів; налагоджувати спілкування з батьками своїх учнів, обмінюватися з колегами досвідом роботи, власними методичними надбаннями, обговорювати з ними в режимі онлайн актуальні питання навчання та виховання школярів, швидко отримувати та систематизувати потрібну інформацію. Таким чином, упровадження ІКТ полегшує роботу вчителя, а навчання дітей робить більш цікавим та ефективним.
[Мутова Н.В. Створення власної моделі інноваційного розвитку // Журнал «Управління школою», 2014. – №28-30 (436-438) (жовтень) –– С. 37-45.]
Література:
Кочубей Н.П. Розробка комп'ютерної рольової гри для навчання англійського діалогічного мовлення учнів 1-х класів // Журнал "Комп'ютер у школі та сім'ї", 2015. - № 3. - С. 36-38.(можна отримати у ЦНІЗЗОВР)
Кочубей Н.П. Підсистема вправ для інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи // Іноземні мови, 2010. - № 3. - С. 31-38.
Немає коментарів:
Дописати коментар